Portaal

Voor de werknemer is het een webshop waarin ze gemakkelijk kunnen bestellen wat er tussen u en Checkd is afgesproken. Van hardware, software tot dienstverlening.  Uiteraard met de look en feel zoals je van de beste webshop mag verwachten. Geen lange zoektochten of onduidelijkheden. Hebben verschillende medewerkers andere afspraken? Geen probleem voor ons portaal! 

 

Wat het portaal uniek maakt is dat alles volledig geautomatiseerd is. Alle gemaakte afspraken staan hier in, wat de SLA is met het repair bedrijf in het geval van garantie, wat er gedaan dient te worden bij schade buiten garantie, etc. Geen handelingen meer voor u en alles gaat direct in werking. Medewerkers kunnen dus direct bestellingen plaatsen maar ook een service aanvraag doen. Alles op 1 plek zorgvuldig samengesteld naar de behoeften van uw organisatie. 

 

U als beheerder kunt gemakkelijk query’s draaien van de informatie over gebruiker, RMAs bestellingen etc. Omdat het portaal in contact staat met onze specialisten treden uw werknemers direct met hen in contact, wederom bedoeld om u niet te belasten en de uptime van de medewerker te verhogen.

 

Om een goed beeld te krijgen wat het portaal en de ontzorging van Checkd! voor u kunnen betekenen komen wij bijzonder graag kennis met u maken en een demonstratie geven van ons portaal. Het kost u niets anders dan een uur van uw tijd. We verdienen dat namens u voor uw bedrijf dubbel en dwars terug, beloofd!