Goed huisvaderschap 

Toestel stuk? Behalve de irritatie van de gebruiker, diegene kan immers even helemaal niets met het device, laptop tablet of mobiele telefoon gaat hier natuurlijk de teller lopen voor het bedrijf of instelling. De medewerker is niet bereikbaar, kan zijn of haar werk niet volledig doen of die ene klant met een dringende vraag kan niet terecht bij zijn/haar contactpersoon. 

 

Zo maar een voorbeeld van hoe het vaak verder gaat. De medewerker gaat naar de aangewezen persoon voor het afhandelen van de schade. Deze persoon registreert het toestel en probleem en verwijst door naar het repair proces of zal deze zelf verder afhandelen en het toestel opsturen. 

 

De opeenvolgende dagen dat het toestel ter reparatie is zal de medewerker een aantal keer vragen waar het toestel blijft en zal de verantwoordelijke voor het proces wellicht met het repair bedrijf bellen waar het toestel blijft. Telt u de uren mee die hier verloren gaan? En dus geld kosten voor het bedrijf. Dat het repair proces heel anders kan, daar vertellen wij u graag elders op de pagina of in een persoonlijk gesprek meer over. 

 

Er zit namelijk een stap voor dit allemaal en die wordt vaak vergeten! Het voorkomen van de schade! Dat dit kan door de juiste keuze te maken in accessoires; covers screenprotectors, steunen voor laptops etc., dat spreekt voor zich. Checkd! biedt aan dat u dat allemaal niet zelf hoeft uit te zoeken, onze experts zijn helemaal thuis in deze markt en volgen de laatste ontwikkelingen op de voet.  

 

Het introduceren van een eigen risico bij schade, indien er niet wordt voldaan aan de voorwaarden die worden gesteld door de werkgever brengt een hogere bewustwording van de medewerker met zich mee. Hierdoor wordt er zuiniger en bewuster met bedrijfseigendommen omgegaan. Natuurlijk bieden we dit op maat aan, specifiek toegespitst op uw wensen.