Fleet Management

Bij de meeste bedrijven, wij durven haast te stellen ook dat van u, is er geen goed zicht op de kosten van deze “mobiele” fleet. Vaak kan er nog net, na een korte zoektocht, nagekeken worden wat de hardware heeft gekost. Maar wat als er gefaseerd geleverd is, is deze destijds goed onderhandelde prijs nog wel zo goed een aantal maanden later?

 

De kosten voor reparaties worden over het hoofd gezien of belanden op een ander deel van de balans of op een andere afdeling maar in ieder geval vaak uit het zicht van diegene die de totale kosten in de gaten moet houden. Welke SLA’s zijn er met huidige toeleveranciers en worden die met regelmaat getoetst? Zijn er wellicht ondertussen betere oplossingen dan laten we zeggen in deze veranderende tijd 6 maanden geleden? En wie uit de organisatie zou daar eigenlijk mee belast moeten worden? Niet verwonderlijk dat we dus best durven stellen dat het beter geregeld kan worden dan op het moment gedaan wordt. Niet vreemd ook dat laten we zeggen uw boekhouder of ICT manager niets weet van de laatste ontwikkelingen op het gebied van repair of logistiek. 

 

Checkd! kan u hierbij helpen! Voor onze medewerkers is het dagelijkse kost zich hiermee bezig te houden. Omdat wij dit doen voor een aantal grote en kleine bedrijven zijn wij op de hoogte van complexe tot relatief kleine innovatieve oplossingen welke altijd zullen bijdragen aan het terugdringen van de totale kosten. 

 

Hoe wij dit doen en wat kunnen we voor u betekenen?